Aylayvz
4 sene önce marpessaya gitmiştik, o zaman oğlum yoktu tabii, çocuklardan bunalmıştık, aile oteliydi çünkü :) ama bunun dışında çok memnun kalmıştık.
Bu sene yine Mersin den bakalım dedik, marpessa dan memnun kalınca ona baktık ilk ama fiyatı epey uçmuş, arkadaşımızın tavsiyesi ile doramar otel den rezervasyon yaptık, bakalım nasıl çıkacak.