Normalde yastikla yatirmanin zararli oldugunu biliyorum ve yatirmitorum ama burnu tikali diye yatiriyordum bir kac gundur kizim yanimda yatiyor kafasi yastiga gomulmustu ters donmus kundakliyorum uyanmasin diyede kurtaramamis kendini hicbir ses falan yokken uyandim rabbime sukurler olsun birdaha asla yatirmam lutfen sizde dikkatli olun ya uyanamasaydim 😣