tkoj bulaşıcı bir hastalık olduğu için insanlardan uzak durun ilk günler kusma ishal gibi başlıyor ama sonrası çok kötüydğ bizim bir yandan kusuyordu bir yandan ishaldi her gün hastanede serum takıldı yer olmadığı için sonra yatış yaptılar ama aşırı kötüydük inşallah sizin öyle kötü olmz