Umay55 2 aylık bebekler de uyku ayrımı varmı yani sabah uyudu dielim ya da akşam erkenden uyudu bu gece daha geç uyuyacağı anlamına mı geliyo. Bizlerde genelde öyle olur ya acaba bebekler bunun ayrımını ne zaman keşfediyor
Sevgimelegim Umay55 bunun ayrimi daha yaklasii 4 aylikken baslar. Ama simdiden aksamlari ben sessiz oluyorum genelde altini dwgistirirken emzirirken, hic konusmuyorum ki bilsin diye. Daha onlar icin uyku gelisim zamani
Caca Umay55 benim kızım gündüz deliksiz uyuyor 5 saat uyuduğu oluyor alıp ben emziriyorum arada gece tam tersi 1 saat 2 saat arayla uyanıp duruyor inlemeler ağlamalar hep gece gündüz yok bir şey
Limoneta Bence de gece gündüz olayı yok kolik bi kızım var mesela o bile gündüz ne kadar cok uyursa gece daha fazla uyuyor.. uykusuz kaldıkça huysuzlanıyorlar cünkü bebek daha yani