Kızlar kamu personeliyim. 32. Ve 37. Haftalar arası çalıştım doğumdan sonraya aktarılsın diye. Çalıştığım dönem sözleşmeli personel idim şimdi kadrolu oldum. Doğum yaptım doktordan raporumu aldım bi baktım aktarılmamış 5 hafta sadece doğum sonrası 2 ay aktarılmış. SGK dan olmuyormuş başına böyle bişey gelen var mı? Ne yaptınız ya da benim napmam lazım. Kurumum il SGK ile görüşmüş şuan her rapor alan personelde aynı sıkıntıların olduğunu temmuz sonunda halledeceklerini söylemiş ama benim 6 Ağustos işe başlama tarihim olarak görünüyor o zamana kadar sarkarsa napacam ben