Merhaba anneler oğlumun kilo alımı az olduğu için ek gıdaya 5 ay 10 günlük başladık şuan 10 gün oldu ama açıkçası süreci pek yönetemiyor gibiyim. Mesela 2 saat açken versemde ağzını kapatıyor ve ağlıyor sizde de böyle miydi yada sonradan düzeliyor mu nasıl alıştı bebişler?