yazgul_kurt_21 şişlik morluk gozlerde kayma hareketlerinde aksakslik ve kusma sikayetleriniz varsa hastaneye gitmenizi tavsiye ederim. Bebeginizi de oynatip bir şeyler yapip bir kaç saat uyutmamayi denemelisiniz kendi haline birakilmamali böyle durumlarda. Benim oğlum da iki kere yataktan düştü saatlerce takibini yaptım bir sorun gormedigim için doktora goturmedim. Sizin de takibini yapmanizi tavsiye ederim cok geçmiş olsun çocuklar göz önünden kesinlikle ayrilmamali yürüteç de 10 aylık bebek için cok gereksiz onun icinden cok rahat cikabilir kafa üstü düşebilir