Kızım 17 ay 6 günlük ve yürümüyor. Bi yerlere tutunup gidebiliyor. Elinden tutunca güzel adımlıyor. Bırakıyoruz bize doğru hızlı bir iki adım atıp sonra bırakıyor kendini. Ama hala bağımsız yürüme yok. Ben şimdiye kadar takmamaya çalıştım her gelişim farklıdır vs. Ama neredeyse 18.ay dolacak nedense tedirgin oldum şimdi. Bu aya kadar sabrediyordum ama :( bu arada geç de emekledi yaşı dolmuştu. Boyu da uzun alakası var mı bilmiyorum ama. Çok mu anormal bi durum hala yürümüyor olması acaba. Var mı böyle çook geç yürüyen