Deletedmom388 Sevdanurrrrrrr ben rezene vermiştim ilk ay birkaç kez ama sağlık ocağındaki doktor vermememi söyledi,burada da bir çok postta okudum verilmemesi gerektiğini..Siz bilirsiniz tabi🙏🏻
Hilalelizan Sevdanurrrrrrr ben sadece bi defa anason verdim oda o gün sancısı vardı biraz rahat uykuya geçer umuduyla verdim maalesef uyku yerine daha da gözü açıldı çocuğumun😂😂
Suzitosuzi Tugba0133 yapmayın saçmalamayın vermeyin bebeğinizde kalıcı hasarlar verirsiniz çılsırdınız mı siz neden veriyorsunuz çocuğu saf olan var bu çaylar yüzünde beyninde hasar olan var yapmayın bunları biraz bilinçli olun
Mervesengul Tugba0133 kaç aylık bebeğiniz benimki 54 günlük versem sıkıntı olur mu uyumayan bir çoçuğum var
Sevdanurrrrrrr Deletedmom388 ya ben hiç vermeme taraftatıyım ama kayınvalidem veriyo onunda kıramıyorum ne yapcam bilmiyorum 😯
Deletedmom388 Sevdanurrrrrrr Yani eğer zararlıysa dedikleri gibi bence kayınvalidenizin kırılmasından daha değerli değildir,sonuçta bebek sizin bebeğiniz kayınvalidenizin değil..🤷🏻♀️ Yine de tabi dediğim gibi siz bilirsiniz
Suzitosuzi Sevdanurrrrrrr yahu bebek sizin doktor yasakladı deyin bunların ciddi zararları olabilir bebeğinizin organlarında. Verdirmeyin. Zamanla büyüdükçe gaz problemi geçecek zaten biraz sabırlı olun. Bolca hareket yaptırın bebeğinize. A AA şaşırıyorum calla bu sevirde hala eskiden kalma saçma sapan şeyler yapıyorlar bebeklere
ozzge Papatyack 6aylık olduk. Fakat 2 aydan itibaren de verdim rezene kimyon. Aşırı derece de gaz sancılarımız vardı bayağı da rahatlattı. Bazı doktorlar verilmesi yönünde bazısı kesinlikle önermiyor. Annemler anneannemler verdirdi. Anam babam yönteminden şaşma dediler 😱
Sevdanurrrrrrr Deletedmom388 zararlıysa tabikide vermem kim kırkılırsa kırılsın evlat benşm evladım daha degerli😊
Papatyack ozzge bizinkilerde sekerli su veriyo bisey diyemiyosun ama sonucta 3 cocuk buyutmusler bende gayet iyiyim bilemedim valla
Papatyack ozzge nasil yapiyolardi ? Kimyonla rezeneyi gaz decam ederse bende yapayim 24 günlügüz bu arada
ozzge Papatyack kaynamış suya bir çay kaşığı kadar rezene yarım çay kaşığı kadar kimyon koyup 5-6 dk dinlendirip süzüyordu anneannem tülbent gibi birşeyle. 3-4 çay kaşığı veriyorduk
Kubradaghan01 Papatyack ben 15 günlüktü verdim. Rezene kimyon çayı ikisinden birer tutam kaynak suya atar soğutup verirdim. Rahatlar uyurdu
Alminakaanucak Bizde hemen hemen dogdugundan itibaren rezene veriyoriz 8 aylik olduk simdi kendi tutup iciyo cok agresif bi bebek oldugu icin bizi cok rahatlatiyo simdi gece cayina basladik icinde anason rezene melisa ihlamur falan var
tubaelif Mervesengul canım ben 1 aylıkken 3 5 kez revene verdim 20cc falan. Sonra gecen ay çok huysuzlandığı yine bir kaç kez verdim. Kardeşim ebe tepki verdi. Şuan eğitime gelmişler rezene nörotoksit miş. Ne anne ne bebek içmemeliymiş. Anason zaten beyni uyuşturuyor onu vermem artık rezene de vermem
Tugba0133 Mervesengul yani aslında ben verince pişman oldum düşünemedim öneri üstüne vermiştim çocuk bütün gün uyanamadı anason yapmış olabilir ama rahatladı oda ayrı