ryhnn Kuzumun saçları ince ve seyrek. Bir haftalıkken tıraş etmiştik. Şuan 5,5 aylık hala pek uzamadılar. Aramızda sürekli tıraş edip faydasını gören var mi
Gullucan14 ryhnn ben oğlumu bir yaşına kdr kestirmemistim çok gzl saçları vardı 1 2 aylikekn kendilliginden dökülmüştü sagolsunlar kestiler öyle olunca da küstü oğlumun saçları bidahada uzamadi
Demoo Eğer jiletle kazimaktan bahsediyorsan benim bile bebekken kazımışlar hala seyrek ince telli bana göre bi artisi yok oglumun kazimadim o yuzden. Komsum kazıdi kızını pek de bi sey fark etmedi hala seyrek
ryhnn Ablamın saçları çok seyrek ve inceydi. Üç kez saçını tıraş makinesiyle kesti. Ve şuan inanılmaz saçları güzel oldu. Ben etkisine inanmıyordum ama onu görünce artık inanıyorum.Üstelik kazıtmadan böyle oldu.