Merveondes büyük tepki göstermeyin ceza falan da vermeyin tabii ki. Vurduğu zaman elini tutun, kızmadan bağırmadın net bir şekilde “bana-arkadaşına vurmana izin veremem.” diyebilirsiniz. Muhtemelen ağlayıp sinirlenecektir. O zamanda yine ciddiyetinizi koruyun “sinirlendiğini biliyorum, şu an çok kızgınsın anlıyorum. İstersen sakinleşene kadar sarılabiliriz. Sakinleşmem için biraz balkona-bahçeye çıkıp hava alabiliriz.” gibi gibi iletişim cümleleri kurabilirsiniz. Ciddiyet derken kızmaktan, sesinizi yükseltmekten bahsetmiyorum, ney olun anlamında söylüyorum. Şu an kendini ifade edemediği için duygularını bir şekilde dışarıya yansıtmaya çalışıyor. Onu anladığınızı hissetmesi lazım. Benim okuyup araştırdığım kadarıyla, kızıma da uyguladım gayet etkili bir yöntem.