Gulay-07 Sumbul1 biz Silifke deyz iki sene olacak Şırnak tan geldik burda kira olmak üzere herşey çok pahalı maalesef evet sahili güzel ama çarşısı çok yok sahil de karın doyurmuyor herşey pahalı olunca
Sumbul1 Gulay-07 Batıya geldik diye sevinirken bu pahalılık bizler zorlayacak Allah yardımcımız olsun hepimizin
Gulay-07 Sumbul1 amin geldiğimden beri yoğurt fiyatın dan tut muz fiyatına kadar isyan ediyorum annem bizden daha ucuza alıyor memlekette biz doğuya tayin isticez çıkarsa
Berikoko Gulay-07 kesinlikle katılıyorum esnafı çok uyanık ve aç gözlü en ufak bir şey başka ilden 2 katı fazla ben hiç esnafından alışveriş yapmıyorum neredeyse çok zorda kalırsam..
Sumbul1 Berikoko Öyleyse bende yapmayım bilindik yerler mantıklı ya ama 2 kere Migros’tan et ürünü aldık bozuk çıktı 😥 kasaptan alırız artık diye düşünüyorduk