Göğsün terbiye olmuştur o yüzden yumuşamıştır. Bebeğin kilo alımı iyiyse demekki sütünğz yeterli bende 23 günlüğüm ama bebiş 2 saat uyuyunca çok sertleşiyor ve içinde sanki taş var gibi elime geliyor canım yanıyor. Umarım benimkide biran önce yumuşar.