Maviim Özellikle kırmızı oje vazgeçilmezimm eller ve ayak tırnaklarına🙏 sizin en sevdiğiniz bakım şeysi nedirr❤️
Demoo Maviim evlenmeden önce her gün oje kullanırdım birini siler diğerini sürerdim. Simdi en sevdiğim bakım şeysi banyo yapmak 😂😂