Adenlinam21 37 gundur dogum yaptim ve hamileligimde son ayda cok yoruluyordum nefes darligim olusmustu simdi hala ayni skıntilar var cabuk yoruluyorum bi ayaga kalkip birseye heycanla aceleyle kosarken iki kat merdiven cikarken sıcakta ozellikle cok oluyor doktora gtim bisey cikmadi psikolojik dediler boyle olan varmi
elifcicek_07 Merhaba nefes darlığı problemim hep vardı ama teşhis koyuldu sadece çocuklukta aile hastalığımız herkeste var. Hamileliğin son aylarında çok sık yaşadım nefes alamadım gece hastanelere çok gittik oksijen seviyem çok yüksek ama bana yetmiyordu. Şimdi doğum yaptım 45 gün oldu aynı sıkıntı devam ediyor panik Atağa çevirdi diye korkuyorum çünkü bebek konusunda çok pimpirikleniyorum birde eşim tarafı ile sorun yaşadık doğum sonrası sanırım onlarda etkili oldu. Ayın 18 ine randevu aldım bende çok zorlanıyorum aynı şeyleri yaşıyoruz
izd Göğüs hastalıkları ile görüşsenize? Solunum fonksiyon testi, alerji testi vs bir şeylere bakılır muhakkak. Benim allerjim cozurttu ona bağlı nefes darlığı yaşıyırum iki gündür dün gittim on beş dakika oksijen aldım çok iyi geldi. )
elifcicek_07 ipekk05 hayır maalesef ilaç kullanıyorum sürekli kullanmam gerekiyormuş geçmedi ilaç başladık 😔