Gizemlisi Vallahi şöyle söyleyeyim bebeğim gazlı bir bebek değildi bir bilemedin iki defa kullanırdım gaz damlasını doktorumuz bize metsil gaz damlasını vermişti o çok iyi gelmişti onun haricinde kaynayan suya bir çay kaşığı kimyon ve bir tane küp şeker koyuyorum ılıyınca süzüp bir iki çay kaşığı veriyordum çok rahatliyordu annemden öğrenmiştim