Evrim_gokce doğumdan sonra göbeğim aşırı var gibi hiç korse kullanmadım dikişlerim sağlıklı şekilde iyileşsin diye kırkımız yeni çıktı ama hala korkuyorum korse kullanmaya kullanmalıyım siz ne zaman kullandınız rica etsem önerilerinizi yazar mısınız 😢
tubiiik_ Evrim_gokce dogumdan 1 hafta sonra sezeryan dikişleri için kontrole gittigim zmaan doktorum korse kullanmak istıyorsanız kullana bılırsınız demişti 1 hafta kullandım agrı sızı yapmadı
Nazlimu_ Evrim_gokce bu kilo işi biraz bünye meselesi. Eğer normalde kilolu göbekli değilseniz korse kullanmadan bile gider. Doktorum 3. Gün korse kullanamaya başlayabilirsin demişti. Ben kullanmadım hiç
ikitosbikannesi Evrim_gokce hiç kullanmadım hiç te göbek kalmadı şuan 7 aylık hamileyim bunda ne olur bilmiyorum ama doktorum 7 gün sonra kullanabilirsin demişti
Evrim_gokce alintugce34 doktorum korseniz bir faydası da yok ben hastalarıma önermedim diyodu kilodan mı var aceba göbeğim onu da bilmiyorum
[silindi] Doğumdan önceki fiziğiniz de önemli bu konuda. Şimdi yaz geldi mesela çok aşırı değil ama günde 2-3 saat bile taksanız aslında iyi olur. Çünkü zamanla o ayva göbek diye tabir ettiğimiz bölge yumuş yumuş olup sarkıyor (6.5 ayda böyle oldu) Çok aşırı düzenli takmadım ve doğumdan önce de ayva göbeğim var diye şimdi eritmem çok daha zor olacak mesela. Sizde kendi vücudunuzdan pay bilerek yapabilirsiniz.
balkzm Dikislerinizin acısı geçince bitince mutlaka kullanın…korsesiz gitmiyor, herkesin vücut yapısı farklı,ben emba korse almıştım,terketme özelliği vardı
busraugurlu80 Evrim_gokce ben kullanmadım aldım ama o ağrıya takamiyisunz çok sıkıp rahatsız ediyor zayıf bı yapım olduğu için zamanla eski haline döndü
Adenveannesi Evrim_gokce 6 ay oldu dopum yapalı hemen doğum yaptığımdan beri korse giyiyorum aska gitmedi göbeğim
tubiiik_ Evrim_gokce 1 hafta kullandım sadece regl gunume yakın cıkıyor regl bıttıgınde gidiyo faydası oldu 1 hafta kullanmama ragmen
Suuraisra Evrim_gokce canım geç bile kalmışsın hemen kullanmaya başla. Ben doğumdan 5 gün somra kullanmaya başladım çok da faydasını gördüm