Ben ne yapacağımı şaşırdım ne istiyor derdi ne anlamıyorum hergün akşam olduğunda cocuk ağlamaya başlıyor 2 aylık sanki etini biri koparmış gibi meme veriyorum emiyor 2 çekiyor ağlıyor yatırıp sallıyım diyorum daha şiddetleniyor kucağıma alıp gezdiriyorum biraz etrafa bakıyor yine aynı neden böyle oldu çocuğum ben bakamıyormuyum bir yerimi ağrıyor anlamıyorum bana yardım edin lütfen çok üzülüyorum