15 aylık bi oğlum var aşırı ilgi ve kucak isteyen bi bebek uykusuz beslenmesi hepsi ayrı bi dert gurbette tek başıma bakıyorum yardım edecek hiç kimsem yok 13 aydan beri sürekli yutabedan çizgi filmler açıyorum hiç kapatmıyorum iki aydır böyle onlar sayesinde nefes alıyorum yemek yapıyorum ama Şuan oturup vicdan azabı çekiyorum lütfen linçlemeyin herkesin gücü sabrı bir değil benimde elimden bukadar geliyor bazen görümcemle abla kardeş gibi dertleşiyoruz üç çocuğu tv önünde büyümüş maşallah zehir gibiler bana kızıyo takılma bukadar robot büyütmüyoruz diyor bende çok yoruldum artık benim gibi anneler var mı bilmiyorum sabahtan akşama kadar tvsi acık olanlar bi problem doğar mı acaba Şuan kelimeleri hareketleri hersey normal