Aselemine27 Tebessumj_08 Van’da yaşıyorum bizde Aksaray’da gideceğiz ev arıyoruz hala bualamdık bende sizin gibiyim ama vanda ev bulmak çok zor ve evler güzel değil umarım bulurusnhx
yasacmalamalo Tebessumj_08 Yok bacım ama bi tane var ev baya eski içini blmıom resmde var atayım isterse sahbndenn konumu cok guzel yerde 5.kat 6.500 du
Zuzua O daireyi verdik ve elimizde faklı daire ler var iletişime geçebilirsiniz Emlak uzmanı Sabahat Aras +90 535 408 08 21