Merhabalar 14 aylık oğlumda aşırı derecede gaz var geceleri cıglık cığlığa aglıyo uykumuz 10 gündür hiç yok... bebekken bir kez bile böyle olmamıştı sma mama kullanıyoduk 1 yaşından snra devam sütü verdim öğlen uykularına gecişte günde bir kezdi.. gel gelelim devam sütü verince sma mamayı yemek istemedi hiç son 1 aydır sadece gunde 2-3 kez devam sütü içiyo sanırım bu ona gaz yapıyo.. ben bu gaz sancısını ne ile gecirebilirim hiç böyle problem olmadıgı için bilmiyorum..doktorumuzda hastaneden ayrıldı muayeneyede gidemiyorum iyi bir yer bulana kadar.. yardımcı olabilirmisiniz???