Bugün sürekli kustu ateşi yok öksürükte yok. Kusma ve yorgunluk var anlamadım hastamı değilmi. Hastaneye götürsem bişey yaparlarmı onuda bilmiyorum. Varmı aynı durumları yaşayan ne yaptınız üşüttümü acaba. Birde soğuk su içiyorum sütünü soğutur bebeğin midesini üşütür diyorlar doğrumu bu eğer öyleyse birdaha soğuk şeyler tüketmiyim.