Alparslansmother aynen benimki de öyleydi 3 kg doğdu 1. Ayında anca 3.300e ulaştı mama vermeme rağmen
Sizin yine maşallah her sağımda 30-60 çıkıyorsa iyiymiş ben neler neler denedim ama en fazla 20 cc gördüm kilosu düşük olduğu için meme mama olarak devam ettik
Şuan 6 aylık 7,5 kilo
Mama zehir değil önyargıyla bakmayın lütfen bende öyleydim sadece emziriyim diye çok çabaladım istedim ama yapı meselesi doyuramadım çocuğumu sütümle 🥹
Sağlıklı olsunlar yeter 🙏🏼 Sadece bez takibi yapın geç kalmadan mamaya başlayın bence
Aç olsa ağlar diye düşünmeyin benim ki ağlamamıştı
Açlıktan kan şekeri düşüp uyuyorlar