Seçici bir bebektir,
Mama için Philips Avent ya da Lansionh un meme ucu biberon var pahalı ama gerçekten çok iyi benim kızım onu alıyor.
Ya da kasik biberon deneyin baktınız olmadı
En iyisi 2 aylık iken beni bırakmasın diye ben bardağa mama yapıp çay kaşığı ile yavaşça veriyordum. Maalesef bu durumlardan geçiyoruz hepsi birer çözüm.
Mama için de Sma 1 deneyebilirsiniz.