Güzel anneler bebeğim 15. Gününden beri memeyi reddediyor. 3 aylık olacak neredeyse sütüm o kadar azaldı ki tahmin edemezsiniz… Zaten günde 1 sefer emiyor emmiyor diyebilirim.
O memede çığlık attıkça ben ağlıyorum tahmin edebilirsiniz ne kadar üzücü bir süreç.
Bu saatten sonra sütüm artar mı pes etmek üzereyim bugün hiç emmedi mesela.
Şunu ye bunu ye demeyin hepsini yedim takviyeler desen solgar lactimix imom kullandım. Hatta motillium bile kullandım. Tabi bebem emmemeye başlayınca bunlarıda kestim. Bi umut bugün bestlak aldım.
Sizce bu saatten sonra memeye döndürebilir miyim ? Sütümü arttırabilir miyim ?
Emzirmeyi bu kadar isterken emzirememek beni çok üzüyor.