Mavininbiri e bebekten traverten sistem bebek arabası almıştık 4.5 yıl önce şu an bizim kullandigimizdan yok evet taşıma vs problem ama ben çok memnunum baya bir hakkını verdik her yolda çok rahat surulebiliyor ve bebeği sarsmiyor. Hala daha kullanmaya devam ediyorum 2.bebegim için. 5 katta oturuyorum ve taşıması zor diye yine 3 yıl önce falan chicco bebek arabası aldık çok hafif ancak sürüsü diğeri kadar rahat değil engebeli bir yer olduğunda çok zorlanıyorum ama yine de uzun süredir kullanıyoruz. Ayrıca travel sistemde tek elinizle bile çok rahat surebiliyorsunuz cevirebiliyorsunuz ama diğerinde öyle birsey olmuyor. Ama ikisini de kullanıyoruz ikisinden de memnunum.