40ı çakınca bitti ama ben 3aylık olana kadar damla kullandım çok iyi geldi o yüzden bana bitti gibi de gelmiş olabilir 😂 emdiği sütün içindeki laktozu parçalaması için günde 6defa emmeden önce 6 damla relactaz damla+ günde 4defa sap simplex çok iyi geldi ilk başlarda çok damla veriyorum diye endişelenmiştim ama aksine çok rahatladı oğlum doktorumuz Acıbadem de iyi bir proftu sayesinde sorunsuz geçti o dönem ama damlalara başlamadan önce kıpkırmızı oluyordu ıkınmaktan bebeğim için gidiyordu