Binnur_cam Mygirlmybaby 2 aylık kızçem 3 gündür kısa kol altına tayt pijama giydiriyodum bugün aşırı sıcak kısa kol tulumla duruyo
_Teacher-mom- Mygirlmybaby sabahtan öğlene ince pamuklu uzun giydiriyorum. Öğleden sonra şort atlet 🧸 kolları ve bacakları hemen serinlediği için akşama doğru yine ince uzun şeyler.
Biz3kisiyiz_ Mygirlmybaby gün içinde askılı veya kısa kollu zıbın altına da şort. Gündüz uykularında da üzerini örtmüyorum çünkü sıcak oluyor terliyor bu halde bile isilik oldu boynu kolları falan 🤦🏻♀️ gece örtüyorum ama sürekli açıyor. Bu arada sadece akşamları çorap giydiriyorum . Anadolu yakasındayız biz ama 😂 1 yaşında
Mygirlmybaby Binnur_cam bende öyle giydiriyordum ama kolları soğuk. Ve hava çok sıcak anlayamıyorum üşüyüp üşümediğini
Binnur_cam Mygirlmybaby geceleri bacağına uzun giydiriyorum benimki üstünü hep açıyo çünkü ayağını sıcak tut canım üşütüp gaz olmasın
Biz3kisiyiz_ Mygirlmybaby bende öyle her gün giydirmiyorum kendi ayaklarım üşüyünce ona da giydiriyorum 😂
Binnur_cam Mygirlmybaby ben giydiriyorum gaz olmasın karnı ağrımasın diye kendim bile giymesem direkt ağrır karnım
Mygirlmybaby Nesoooolera gece kısa kollu zıbınla uyuyor. Üşüyor mudur acaba. Kolu soğuk ama üstü açık uyuyor. Hiç sevmiyor sıcağı
1pekmom_ Mygirlmybaby 2ay 10günlüğüz kısa kol ya da sıfır kol tişört altına ince şort ya da pijama, bazen romper tarzı tulumlar, çorap duruma göre giydiriyorum gaz problemimiz yeni yeni azalıyor çünkü etkilesin istemiyorum