aleynaD01 1 yıl oldu emziriyorum ilk zamanlar iki göğsüm de hemen hemen aynıydı boyut olarak süt olarak ama şimdi sol göğsüm küçük sağ daha büyük o kadar fark ediyor ki boyutu neden emzirme bittikten sonra düzelir mi yada o da büyür mü diğeri gibi