5 aylikken koydum 9. Ayda biraktim .ustunde duramiyordu ama Adimlamayi ogrenmisti. Kendi cabasiyla 12aylik yurumeye basladi. Bi arkadasim vardi cocugu bnmkinden buyuktu 3 ay . Yurume arkadasi kullanyordu. Dedim kaldir ortadan yuruyecek . Kaldirdi 3 gun snra yurumeye basladi oda. Bazilarinda her iki desteklede uzun kullaninca tembellik oluyo bence. Uzun yazdim ama ilerisi icinde deneyimimi paylasmak istedim 😂