DrkAyz durukusunannesi_ bende veriyorum verene kadar herşey çok güzel verdikten sonra gözüm hep onlarda sürekli bakıyorum nereye gidiyorlar napıyolar annem mesela en çok güvendiğim kişi ama ondayken bile tedirginim 😅
Minikkualam DrkAyz Evet ve çok hoşuma gidiyor başkası alınca dönüp bana bakıp beni takip etmesi bulunduğu odadan falan çıkınca peşime ağlaması falan 😍
papatyam-34 DrkAyz evet biz fazla duygusal bakıyoruz bugün de mesela köye geldik eşimin bi akrabası ile o önde oturuyor arabanın kliması yolda bozuldu önden akrabası habire cam açıyor sonuna kadar diyorum ki yarım aç çocuk terliyor çarpar hani eşimde öyle dedi bir iki yarım açtı sonra bir şey olmaz sakınmayın rüzgar sıcak esiyor o ona gelmiyor bilmem ne söylendi durdu mola verdik eşime söylendim oda bu sefer bir şey olmaz ya gerçekten sıcak esiyor tek cam zaten arkaya vurmuyor gazla dedi bende sorun sıcak esmesi değil terli çocuk bende bunaldım ama hasta mı olsun dedim şimdi oğlum tek tek öksürüyor eşim gelmiş neden acaba diyor neden olacak açılan camdan yemiştir rüzgarı o kadar söyledim dinleyen olmadı demek ki hasta olabiliyormuş dedim tabi hemen etki eder mi bilmiyorum inşallah hasta olmaz
DrkAyz papatyam-34 Normal havada terlediğinde bişey olmuyorda klima ve vantilatörlü ortamda terliyse üstünün değiştirilmesi gerekiyor diye biliyorum bende. Düşüncesizce davranmış ve en kızdığım şey insanların kendi rahatı için el kadar bebekleri düşünmemeleri sizi çok iyi anlıyorum aslında sizin ya da eşinizin bişey demesine gerek yok kendi düşünmesi lazım
Melikmoms DrkAyz annelik iç güdüsü canım merak etme bir süre sonra kucak isteyecek annecim yerde oyna diyeceksiniz 😂 Hepsini Allah korusun kaza bela hastalık vermesin inşallah insan canından bir parça olunca gözünden bile sakınıyor
DrkAyz Melikmoms Aminnn inşallahhh, ya bilmiyorum mesela 1.5 yaşındayken falan işe başlamayı düşünüyorum ama onu bırakıp işe gidiceğim aklıma gelince de ağlıycak gibi oluyorum annelik çok Başkaymış 🥹
Tosbiktosbikk DrkAyz inanin az daha buyuyuncede cocugu alan yokmu diyeceksiniz 😅 13 aydan bildiriyorum helpo meee bebeme bakan😅😅😅😅😅😅
Ayferde DrkAyz küçükken ekstra koruma güdüsü oluyo sanırım büyüdükçe azalıyor annelerin endişesi bitmezde yine
DrkAyz Nilkusumm bende öyleyim hatta eşime bazen paylaşmak istemiyorum diyorum ben hamileliğimden beri böyleyim ilk erkek olduğunu öğrendiğim de askere göndermem ben oğlumu bedelli yapsın dayanamam diyodum 😅
esrathegulcesmom DrkAyz herkese karşı mı o şekildesiniz? ben annem anneannem teyzelerim falan alsa hiç düşünmem endişelenmem ama onlar dışında biri aldığında sizin gibi endişeleniyorum ☺️ Bence bencillik değil kesinlikle☺️Analık 😁😁
DrkAyz esrathegulcesmom bazen annemde de oluyor geçen gün mutfağa gitmiştim anneme verip anneme baka baka ağladı bişey oldu sanıp koşa koşa gittim odaya elim ayağıma dolaşıyor ağlama sesi duyduğumda 😂😂
Irmakmelegim DrkAyz valla 22 ay 20 günlük annanesine dedesine yada herhangi yakın birine gitidigjnde mutlu oluyorum çünkü dinlenme şansım oluyor hiç yani kıskanclık yapmam bebekken de çok takılmazdim sadece annane dede dayısı fln çok yakın insanlar harkc kimse opturmexdim 1 yaşından snra tamamen saldım zatn kızımda pek kendini oturmayı sevdirmekten hoşlanmaz sadce ban opturur sevdirir okdr kimseye gitmez yakınlık kurmaz (çocuklar abi abla haric) annesine dedesine gider oda.isterse gittiğinde mutlu oluyorum nefes alıyorum.birasz çünkü çok hareketli yaramaz her dk sokak havuz isteyn 2 yaş sendromunu dibine kdr yaşıyorum kızımda o yuzdn bnce birilerinin bebeğiniz için sevmesi özellikle yakınsa kıskançlık yapicak bisi yok sadece saçma o sizin çocuğunuz emin olun 1 tık büyüdüğünde 5 dk baksınlar da bende tuvalete veya yemek yiyeyim dinleniyim dersiniz😁😁
2kiz1oglan DrkAyz kızım 1 aylık, aynı durumdayım ve bu üçüncü çocuğum, eşim dışında kimse kucağına almasın istiyorum, aslında bu şekilde düşünmek istemiyorum ama elimde değil