Ben bugün grip oldum 2 gündür boğazlarım kuruyordu ağrır gibiydi ama bilemedim grip olacağımı 😪 bebeğim yarın 2 aylık olcak 1 haftan fazladır hırıltısı var genizlerinden geliyor sanırım balgam serumla temizliyoruz burnunu ama bir türlü geçmedi hırıltı, 2 3 gündür burnu tıkanmaya başladı öksürüyor bazen çok sık değil günde 2 3 kere falan, şu 3 gündür uyuyamıyor gündüzleri, memede uyurdu artık memede bile uyumuyo ne yapcam bilmiyorum maske takıyorum ben evde ellerimi daha sık yıkamaya başladım acaba bebeğimde grip olmuş olabilir mi