hulyaakin Cemremmmmm sadece meraktan soruyorum nasıl bir alakası olabilir? Benim oglumda da epilepsi var ama o soylediklerinizin hic birini yasamadim🤷♀️
Berilsu24 Sezgin merhaba bebeğinize paroksimal tonic upgaze mi vardi benim bebeğim 16 aylık suan nasil yabrunuz yapıyor mu ayni hareketi ben cok tedirginim ya hep blyle olursa diye
sedaykn sahinylz Gittik çocuk nörolojisine. Eeg çekildi her şey temiz çıktı. 0-3 yaş arası bebek beyninin en hızlı geliştiği dönem olduğu için bu tür dalmalar normalmiş. Eğer dokunduğunda tepki veriyorsa sorun yok demişti doktor.
sahinylz sedaykn anladım çok tşk ederim genelde dokununca tepki veriyor ki benim bebeğimin dalması bir değişik gözleri daldigi sırada mama veriyorum ağzını açıyor yiyor,ellerinden birşey varsa tutuyor oynuyor faln