haticenurrrR Normalde yaparım içer hemen ya da yarım saate bugün içmedi bende bı kaç saatlik mamayi verdim çok acıkmış birden aldı içti bir sorun olur mu
Yamaninannesiiiiii haticenurrrR ben yarım saat içinde içerse veriyorum yoksa vermiyorum.Bakteri üretiyormuş bide tadı da değişiyor kokuyor bir sorun olmaz ama bence bir daha vermeyin
Eflnkdr haticenurrrR yani normalde en geç 1 saat sonra atılmalı yenisi yapılmalı diye biliyorum hatta mama kabımızın üzerinde de bu yazıyor mamamız evolvia
haticenurrrR Yamaninannesiiiiii çok teşekkürler vermek istemedim aslında bı anda ağzına alınca geri de alamadım yeni uyanmıştı acıkmış baya .Evet kokusu gerçekten normalde bile çok kötü kokuyor
haticenurrrR Eflnkdr evet bende öyle biliyorum.Ya normalde hiç vermezdim bugün böyle oldu malesef. Bizimde mamamiz sma saati yazmıyor ama artan mamayı bidaha kullanmayın diyor
Yagmur988 haticenurrrR Midesini bozar en fazla internette öyle yazıyordu kusar ishal felan olurmus boyle bişey yoksa bişey olmamıştır