Diyan olmaz mı 4 ay oldu başlayalı oğlum hala bile büyük tuvaletini tuvalete yapmak istemiyor . 4 aydır durmadan külot yykıyorum bazen çöpe atmak zorunda kalıyorum her çocuk bir değil ama ben de çok zorlu geçiriyorum bu süreci 4 ay oldu halaaaa . Çişini söylüyor fakat büyük tuvaleti konusunda hala rahata eremedik ne yazık ki . Ben de dayanamıyorum kızıyorum sonra pişman oluyorum . Süper kahraman kostümü alırım tuvalete yaparsan artık altına yapmaZsan dedim bir kaç gün yaptı tuvalete kostümden sonra bir kaç daha yaptı sonra gene başladı altına yapmaya . Sticker yapıştırıyoruz o ta bir süre sürdü ödül veriyorum oda bir süre sürdü . Demekki yapabiliyor tuvalete isteyince , ama altına yapmayı tercih ediyor bu sefer kızıyorum ister istemez demekki farkında söyleyebiliyor artık diyorum . Bilmiyorum dayanamıyorum 4 aydır sürekli çamaşır suyuna bas yıka makineye at . Kızıyorım sonra da pişman da oluyorum çok üzülüyorum