Karakuzummm Acile gittim iki tane serum yedim ama başımın dönmesi hala geçmedi ama tansiyon düşmüş başımın dönmesi niye geçmedi sabah doktora çıktım tansiyon da yokmuş neden öyle oldum bu ikinci oluşum böyle daha önce bayılmıştım