Benımde 2.bucuk yaşında bir kedim var uzun zaman bebeğim olmadı. Onunla hep vakit gecirdik şimdi bir oğlum var 4 aylık ama aşırı tüy döküyor ve bugun yavruladı. Evim cok küçük bakımını yavrular ile nasıl yapabilirim bilmiyorum o kadar üzülüyorum ki şu an. Ve kendi yavrularına bakmıyor evde gezmek istiyor yavrular sürekli miyavlıuor :(