Elifmuhammet Merhaba kızlar oğlum 14 aylık 4 dişi aynı anda çıkartıyor ağlıyor ateşi çıkıyor doktor ağrı kesici şurup ve diş jeli verdi ama pek bi faydası yok çok üzülüyorum oğluma neler yapmalıyım ne yapsam rahatlar yemesi içmesi de kesildi yavrumun 😞
NisanAnnesi Elifmuhammet biraz sirkenin içine bı tane karanfilli atıp bir gece dolapta bekletin bir arkadaş vermişti burda tarifini yapmıştım soğuk kompres hem rahatlatıyor iyi gelmişti bize birde şurup yerine fitil verseniz daha iyi bence o daha çok etki gosteriyor birde uyutuyor
NisanAnnesi Elifmuhammet evet daha iyi ilaçlar zaten iyi değil zararı daha çok fitilin zararı da yoktur etkiside kısa sürüyor fitilin daha uzun sürüyor ve rahatlatıp uyutuyor