Sevilay-Keles ben o sekilde yapiyordum. Gerci artik emmiyor, mama iciyo. Fazla sütüm olmadi benim. Kiloda almiyordu, bende mamaya gectim. Ben hamileligimde ictim yalan söylemicem. Ama günde sadece 4 tane. Ve hayla o sekilde devam ediyorum. Saat 12 de 3 de 6 da ve en son 9 da icer yatar uyurum. Eskiden 1 paket icen biriydim…. Birakamiyorum dogumdan sonra cok kötü hasta oldum ozamn igrendim. Icemedim 1 2 hafta o sekilde devam etti. Sonra düzelir düzelmez hemen tekrar basladim.