Cansuneva merhaba bebeğim 2 ay 11 günlük 45 günlükken kalça çıkığı dediler bandaj kullanıyoruz kullananlar tecrübelerini yazabilir mi kaç ay sürer bu tedavi aşılar 50-65 derece
Humosunannesi Cansuneva merhaba biz de kullandik 2 aylkken 4. Ayda cikardik. Hic cikartmadan kullandik Ne kadar uzun sureli kullanilirsa o kadar cabuk iyilesme oluyor. Altini alirken alttan citcitli tulumlar kullaniyodm haftada 1 yikiyordum. Bizim sol bacakta vardi. Alfa 57 idi.