suiseser 6 günlük kızım vajinasından akıntı geliyor normal dediler ama iki gündür hafif pembelik var kan galiba bu durumu yaşayan var mı acaba
Sedaalya suiseser hormonlardan ötürü pembemsi kan gelebilir bizde de olmuştu. İlk bir ay görülür demişti doktorumuz. Ama tabi ki siz yine de gösterin. Ben bezini götürmüştüm doktora hatta tam tarif edemem falan diye
Tazefasulyecik Benimde öyle oldu götürdüm hemen hastaneye kanında enfeksiyon çıktı diğer arkadaşımın ki satılık belirtisiydi yani değişiyor ama önemli bir durum götürsen iyi olur