Arkadaşlar selam,
Acil tecrübelerinize ihtiyacım var. 1 ay 4 günlük bir bebeğim var. Bebeğimi emzirmeye başlayınca bir kaç saniye sonra ağlama krizine giriyor, tepiniyor ve çıkarıyor. Sağdığım sütleri verdiğimde biberonla içiyor. ( daha önce biberon deneyimi 1-2 kez bu arada. ) bugün öğlen sağdığımda 2 göğüs toplam 110cc süt çıktı. Biberonla verdiğimde yarısını bile içmedi ve uyudu.
Bunu deneyimleyen var mı? Bu meme reddi mi sizce? Nedir sebebi ?
Gerçekten biberon vermek istemiyorum ama ağladığında dayanamıyorum. 😥