Kızlar bebeğim 35 günlük hiç ama hiç susmuyor sürekli ağlıyor sabah bir başlıyor ağlamaya ne uyku uyuyor ne 1 dakika nefes alıyor gerçekten abartı gibi geliyor ama tam olarak böyle max 5 dk uyuyor sonra uyanıyor ve ağlamaya başlıyor ne yapacağımı şaşırdım çaresiz ve berbat hissediyorum.O kadar güçsüzüm ki artık oturdum bende ağlıyorum.Kolik diyorlar ama koliğin belli saati olurmuş bunun saati yok tüm gün böyle.35 günde sanki ömrümden ömür gitti her bebek böyle olamaz var mı böyle birsey yaşayan yaşayıp çare bulan lütfen varsa bir çözümü söylesin biri.