Merhaba anneler
Oğlum 15 aylık çarşamba günü kaymakamlıktan doğum yardımı için başvuru yaptım 2022 doğumlu olan yardım alan anneler ne kadar aldınız ve ne kadar sürede sonuçlandı başvurunuz ?
2.sorum süt ödeneğini nerden alabiliyorum ne kadar veriliyor bilgisi olan yazarsa sevinirim