Kızım 4 buçuk aylık grip oldu hiçbirşey yemiyor çiş bile yapmıyor yemediği için iyileşmiyor da meme verince patlıyacak derece de ağlıyor mama zaten günde bir kere veriyordum sütüm az olduğunda onu da kesinlikle yemiyor hiç mi acıkmıyor 🤦♀️Ne kadar sürer böyle bilemiyorum zaten ufacıktı olan kilo da gitti ben ne yapacam iştahını açmak için