Nefesmihra Kızlar bebeğimin 42. Günü gündüzleri hiç uyumuyor sürekli emiyor kucağımda uyuyor yatağına bıraktığım an bağırarak uyanıyor gece uyuyor benim için iyi ama sürekli kucak isteyip ağlıyor ne yapacağım aranızda benim gibi olan var mı
mczm__ Nefesmihra halinize şükredin gece uyuyomus en azından🤭 zaten daha çok minnak sizden ayrılmamasi çok normal