Kubratemiz emeklemeyi kavramaya çalışıyor şuan. Hepsi bi süreç ve hemen olmuyor . Benim kızım da 7 aylıkken geri geri gidiyordu normal emeklemeye geçiyor ama ayağını atmayı beceremiyordu 8inci ayın sonunda emekledi. Yani bildiğiniz 2 ayı buldu emeklemesi ben desteklediğin halde.
Siz içinizi bi rahat tutun akışına bırakın bi terslik görürseniz doktora danışın.ama şuan yapmak istediği şey emeklemek öğrenmek siz de onu destekleyin oyuncak koyun önüne ayaklarını emekleme pozisyonuna alın ve iteleyin yavaş yavaş. Sonrası zaten aniden oluveriyor 🥰. Kızım 13 aylık suan yürüyor , yürüteçi önermeselerde biz çok faydasını gördük.