Yenianneyimm Kızlar bebeğimi yüz üstü egzersizi yaptırıyorum 4 aylık önce iyi kötü başını kaldırıyordu bugün hiç yüz üstü duramıyor başını yere koyup ağlıyor bu neydi başıma geldi benim üzülüyorum artık sizin bebişler nasıl
Miraninannesiiii Yenianneyimm benim Bebiste aynı duz yere koyarsam hemen agliyo bende yastıkla kollarına destek verip öyle tutuyorum günde 10 15 dk
Yenianneyimm sezer2022 canım benimki bugün yüzünü yere koyuyor kaldırmıyor kollarını da kaldırıp oynatmıyor hiç moralim çok bozuk kafasının şeklide yamuk totikolis vardı o yüzden neden böyle günü gününü tutmuyor mu bu bebeklerin
Hilena Yenianneyimm benim bebeğimde de tortiklolis ve kafa şekli bozukluğu var. Boyun ultrasonu çekilerek teşhis konuldu. Tekirdağ kapaklı ilçesinde çok iyi bir osteopat var sebahat sezen ismi. 3 seans götürdük kafa şekli düzeldi boynu da düzeldi. Tedavisi varken yaptırın büyüdükten sonra iş işten geçiyor.
Yenianneyimm Hilena evet biz iki seans gittik osteoapata şu anda düzeldi kafasını istediği yöne çevirebiliyor çok şükür iki aylıktan beri tedavi görüyor
Yenianneyimm Hilena kafa şekli yatırma ile alakalı mı düzeldi yoksa osteopat mı düzeltti bizimkinin kafası o kadar yamuk ki sağ kulağı önde sola göre o derece yamukluk var hep sola yatırıyorum biraz yuvarlak olsun diye nafile neden düzelmiyor ben anlamadım
Yenianneyimm Miraninannesiiii kafasını kaldırabiliyor mu yerden 4 aylık normalde ellerim yere koyup gövdesini kaldırmaları gerekliymiş ama kafasını kaldıramıyor daha yaaa