gunesbulutmom319 Adetim gecikeli bugün 6. Gün 3. Gün test yaptım silik çizgi çıktı bugün kan verdim 113 değer biraz bana düşük geldi bilginiz var mı acaba
limonkolonyasi gunesbulutmom319 hayırlı olsun gebelik var 2 gün sonra tekrar kan verin değer 2 katına acikmissa sağlıklı gebelik demek
Ysgl26 gunesbulutmom319 düşük olması önemli depil. 2 gin sonra 2 katına çıkmış mı değer önemli olan o. Adetim 10 gün geçtikten sonra 218 değerle öğrenmiştim geç döllenme olmuş
Zlhaanne gunesbulutmom319 hayırlı olsun sağlıkla kucağına almayı nasip etsin Allah evet düşük değer önemli olan artış inşallah sağlıkla ilerlerse
Nurseoz_55 gunesbulutmom319 kardeşim 24 değerle öğrendi 2 gün sonra 70 olmuştu aile hekimi dış gebeliktir veya kimyasaldır bu kadar düşük olamaz dedi şuan 14 haftalık gebe sağlıkla kucağınıza alın inşallah