Hesibe ateş eşlik etmiyorsa öksürük iyi birşey, oluşan balgamı temizlemesi için gerekiyor. Emziriyorsanız bol bol satımsak soğan yiyin. Ek gıdayla arası iyiyse bebeğe de verin.bağışıklığı arttırmak. Bizimkinde de başladı ateş yok şuan sürekli burun temizliği yapıyorum benimki de 9 aylık artık otribebe işe yaramıyor. Baby vac aldım daha gğzel temizliyor burnunu. Bir de nebulizatör ile soğuk buhar veriyorum serum fizyolojik sadece. Bir de sırtına balgamı atması için düzenli aralıklarla masaj gibi bişey var onu yapıyorum öksürürken vururuz ya aynı öyle aşağıdan yukarı. Belinden boynuna doğru o da atılımı kolaylaştırıyor. Öksürüğü kesmeye çalışmayın ateş ya da başka bir sistemik bulgu yoksa öksürmesi iyi birşey.